آغاز دوره آموزشی برای منتخبین مرحله نخست داوری رویداد بین‌المللی Falling Walls Lab Tehran

نخستین کلاس دوره آموزشی برای ایده پردازان رویداد بین المللی Falling Walls Lab Tehran در دفتر مبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) در تهران، برگزار ‌شد. در این کلاس آموزشی صاحبان ایده‌هایی که مرحله نخست داوری را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند حضور داشتند. مطالب کلاس به زبان انگلیسی تدریس شد و دفاع پایانی از ایده‌ها نیز به زبان انگلیسی خواهد بود.

شرکت کنندگان در این کلاس قرار است ویدئویی از نمونه ارائه ایده خود را برای رفع اشکال، به داوران این مرحله رویداد ارسال کنند. روز چهارشنبه 12 مهر ماه جاری در جلسه‌ای با حضور هیات داوران متشکل از چند تن از استادان دانشگاه امیر کبیر و مدیر دفتر مبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) در تهران، ایده پردازان به ارائه خواهند پرداخت و از بین آنها 16 تا 21 نفر برای رقابت در روز نهایی رویداد برای انتخاب یک نفر، در سالن آمفی تئاتر اصلی دانشگاه امیر کبیر انتخاب خواهند شد.

دبیرخانه رویداد بین‌المللی Falling Walls Lab در تهران اعلام کرد پس از فراخوان عمومی از دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا، پسا دکترا و اعضای شرکت‌های فن بازار، کارآفرینان و صاحبان ایده در زمینه‌های مختلف، ایده پردازان ایرانی  217  ایده به دبیرخانه این رویداد بین‌المللی در تهران فرستاده بودند که  31  ایده مرحله نخست داوری را با موفقیت پشت سر گذاشتند و صاحبان این ایده‌ها که مجوز شرکت در دوره‌های آموزشی را کسب کرده‌اند پس از شرکت در کارگاه آموزشِ نحوه ارائه‌ی ایده، روز 19 مهر در آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی امیر‌کبیر برای انتخاب یک ایده، رقابت و در مدت ۳ دقیقه از ایده خود دفاع می‌کنند.

منتخب این مرحله‌ی رویداد، در مرحله نهایی این رقابت که ماه نوامبر در برلین برگزار خواهد شد، شرکت خواهد کرد.

ایده پردازان ایرانی نخستین بار است که در این رویداد بین‌المللی شرکت می‌کنند.

امسال دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دفتر ایده بازار این دانشگاه با همکاری دفتر مبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) در تاریخ 19 مهر رقابت مقدماتی رویداد Falling Walls Lab Tehran   را در آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی امیر‌کبیر برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت