استقبال ایده پردازان از دو رویداد ایده بازار “صنعت حمل و نقل” و “فناوری سلامت”

تمدید زمان ارسال ایده تا آخر دی ماه، دریافت بیش از  170  ایده تاکنون

 

به علت استقبال چشمگیر ایده پردازان و فناوران و درخواست شرکت های دانش بنیان دانشگاه ها و موسسات برای تمدید مهلت ارسال ایده ها و فناوری ها به دو رویداد “صنعت حمل و نقل” و “فناوری سلامت”، دفتر ایده بازار امیر کبیر اعلام کرد مهلت ارسال ایده ها و فناوری ها تا آخر دی ماه تمدید شد.

پیشتر پایان مهلت ارسال ایده به این رویدادها پانزده دی اعلام شده بود.

بنا بر اعلام دبیرخانه رویداد فناوری سلامت تا پایان وقت دیروز، پانزده دی ماه، نود ایده دریافت شده است.

دبیرخانه رویداد صنعت حمل و نقل هم اعلام کرد تا دیروز بیش از هشتاد ایده دریافت کرده است.

قرار است ایده بازار فناوری سلامت 24 و 25 بهمن و ایده بازار صنعت حمل و نقل 9 اسفند سالجاری و هر دو در تالار اجتماعات مرکزی دانشگاه امیرکبیر برگزار شود.

از پژوهش گران و ایده پردازان خواسته شده است ایده های خود را برای رویداد ایده بازار صنعت حمل و نقل در حوزه‌های تخصصی مخابرات و ناوبری، تجارت الکترونیک و اپلیکیشن، انرژی و محیط زیست، ایمنی، مدیریت بحران، زیرساخت و پدافند غیر عامل، به نشانی  Transportation.ideasbazaar.ir  و برای رویداد فناوری سلامت ایده های خود را در سه حوزه ی دارو، فناوری اطلاعات و رباتیک به آدرس www.Health.ideasbazaar.ir  بفرستند.

مهلت ارسال ایده ها آخر دی ماه اعلام و تاکید شده است تمدید مجدد نخواهد شد.

رویداد ایده بازار صنعت حمل و نقل با همکاری شرکت صنایع الکترونیک ایران، شرکت صنایع الکترواپتیک ایران (صاایران) و دفتر ایده بازار امیرکبیر برگزار می شود. شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازیِ وزارت راه و شهرسازی و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) از جمله ی حامیان نخستین رویداد ایده بازار صنعت حمل و نقل هستند.

نخستین رویداد ایده بازار فناوری سلامت هم با مشارکت و همکاری دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار میشود.

 

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت