اعلام اسامی ایده‌های راه یافته به روز نهایی رویداد ملی فناوری سلامت

در پایان سومین و آخرین روز کلاس آموزش ایده پردازان فناوری سلامت، داوران ایده‌های راه یافته به روز نهایی رویداد را انتخاب و اسامی  ایده‌های منتخب را اعلام کردند. در این کلاس‌ها که در دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، 35 ایده پردازِ راه یافته به این مرحله، نحوه ارائه ایده در روز نهایی رویداد را آموزش دیدند. در آخرین مرحله کلاس هم داوران 14 ایده‌ی دارای قابلیت برای ارائه در روز نهایی رویداد را انتخاب و معرفی کردند. صاحبان 14 ایده راه یافته به این مرحله، قرار است روز سه شنبه بیست و چهارم بهمن در نخستین فستیوال فناوری سلامت در حضور اصحاب صنعت، دانشگاه و سرمایه‌گذاران نهادهای دولتی و بخش خصوصی ایده‌های خود را ارائه کنند.

اسامی ایده‌های منتخب برای ارائه در روز نهایی و صاحبان این ایده‌ها در سایت  www.Health.ideasbazaar.ir  قابل مشاهده است و پژوهشگران و ایده پردازان می‌توانند آخرین اطلاعات و اخبار مربوط به نخستین رویداد ملی فناوری سلامت را در این سایت پیگیری کنند.

دبیرخانه رویداد ملی فناوری سلامت اعلام کرد 144 ایده پرداز و پژوهشگر از سراسر کشور ایده‌های خود را به این رویداد فرستادند که ایده‌های منتخب پس از چند مرحله داوری، انتخاب‌ شده‌اند.

رویداد ملی فستیوال ایده بازار فناوری سلامت 24 بهمن با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر در تالار اجتماعات مرکزی این دانشگاه برگزار می‌شود.

پژوهشگران و ایده پردازان ایده‌های خود را به شرح ذیل برای فستیوال ایده بازار سلامت در سه حوزه‌ی دارو، فناوری اطلاعات و رباتیک فرستاده بودند.

حوزه دارو: فناوری‌های نوین در داروسازی و دارو رسانی، ژن تراپی و نانو داروها.

حوزه فناوری اطلاعات: بیو انفورماتیک، سامانه‌های تشخیصی و درمانی در حوزه سلامت، اپلیکیشن های سلامت بویژه در حوزه آموزش، پیشگیری و بهداشت، هوش مصنوعی در حوزه  سلامت و سامانه‌های هوشمند در حوزه سلامت.

حوزه رباتیک: تجهیزات پزشکی رباتیک، میکرو روبات‌ها، نانو ربات‌ها و داروهای بیو الکترونیک، شبیه‌سازهای آموزشی، چاپگرهای سه بُعدی و بیوسنسورها و نانو بیوسنسورها.

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت