افزایش حمایت از نخستین رویداد ایده بازار صنعت حمل و نقل

شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازیِ وزارت راه و شهرسازی به حامیان نخستین رویداد ایده بازار صنعت حمل و نقل پیوستند.

این رویداد چهارشنبه نهم اسفند سال جاری با همکاری شرکت صنایع الکترونیک ایران و دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر در آمفی تئاتر مرکزی این دانشگاه برگزار می شود.

 محورهای رویداد در شش دسته ی ذیل در حوزه حمل و نقل تنظیم شده است:

  • مخابرات و ناوبری
  • تجارت الکترونیک و اپلیکیشن
  • انرژی و محیط زیست
  • زیرساخت
  • ایمنی
  • مدیریت بحران و پدافند غیرعامل

علاقه مندان به ویژه دانشجویان، محققین و استاتید میتوانند با ارائه ایده های خود در زمینه های مورد اشاره به آدرس سایت رویداد به نشانی   Transportation.ideasbazaar.ir  در این رویداد مهم مشارکت کنند. نحوه ثبت نام و ارسال ایده ها در این سایت توضیح داده شده است.

برای صاحبان ایده ها و فناوری های دریافتی که پس از دو مرحله داوری، منتخب میشوند، دوره آموزشیِ نحوه ارائه ایده برگزار می شود و در نهایت 8 تا 10 ایده برای ارائه در روز اصلی رویداد انتخاب خواهند شد.

درکمتر از یک ماه که پذیرش ایده ها آغاز شده است تاکنون بیش از ده ایده به دبیرخانه برگزاری رویداد رسیده و دریافت ایده ها همچنان ادامه دارد. علاقه مندان تا پانزدهم دی ماه فرصت دارند ایده های خود را به  نشانی   Transportation.ideasbazaar.ir  بفرستند.

شرکت صنایع الکترونیک ایران و شرکت صنایع الکترواپتیک ایران (صاایران) به عنوان مراکز علمی- مهندسی مهم و معتبر کشور در زمینه توسعه و ارائه فناوری های نوین، و دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان یکی از پیشگامان زیست بوم توسعه کارآفرینی تلاش دارند با همکاری مشترک و از طريق حمایت از صاحبان ایده، موجبات پيشرفت صنعت حمل و نقل كشور را بعنوان یکی از پشتیبانان پيشرفت علم و فناوري و ارتقاء سطح زندگي و خدمت رساني به شهروندان فراهم آورند.

 

  • مزایای مشارکت در نخستین رویداد ایده بازار صنعت حمل و نقل:
  1. ارائه جوایز نقدی به سه ایده پرداز برتر به انتخاب هیات داوران. شامل 3 سکه تمام بهار آزادی به مقام اول، 2 سکه به مقام دوم و یک سکه به مقام سوم.
  2. حمایت از طرح های دارای قابلیت تجاری سازی با مشارکت صاایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر جهت توسعه طرح های ایده تا دستیابی به حداقل محصول قابل پذیرش شامل تامین محل کار، منابع مالی، ارائه مشاوره و ..
  3. حمایت از توسعه طرح ایده های منتخب تا دستیابی به حداقل محصول قابل پذیرش در قالب طرح های جایگزین خدمت سربازی (ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی)
  4. سرمایه گذاری برای توسعه و ارائه محصولات به بازار ( ویژه ایده هایی که بند 2 یا 3 را با موفقیت سپری نمایند)
  5. ارتباط پایدار با ایده پردازان در جهت تجاری سازی محصولات
  6. حمایت از توسعه ایده ها جهت ارائه در بازارهای جهانی در صورت برخوردار بودن از ویژگی لازم

 

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت