برگزاری نخستین رویداد ملی ایده بازار صنعت حمل‌ونقل چهاردهم اسفند در دانشگاه امیرکبیر

نخستین رویداد ملی ایده بازار صنعت حمل‌ونقل دوشنبه هفته آینده چهاردهم اسفند در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار می شود. این رویداد قرار بود نهم اسفند برگزار شود.

در روز نهایی نخستین رویداد ملی ایده بازار صنعت حمل‌ونقل هشت ایده‌ی راه‌یافته به این مرحله ارائه میشود.

اسامی ایده های راه یافته به مرحله نهایی رویداد دو روز دیگر اعلام میشود. داورانِ کلاس‌های آموزش ایده پردازان رویداد ملی ایده بازار صنعت حمل‌ونقل در پایان سومین و آخرین روز این کلاس‌ها، ایده‌هایی را که قابلیت ارائه در روز نهایی رویداد دارند، انتخاب و اسامی صاحبان ایده‌های منتخب را اعلام میکنند.

نخستین رویداد ملی ایده بازار صنعت حمل‌ونقل قرار است با همکاری شرکت صنایع الکترونیک ایران (صاایران)، شرکت صنایع الکترواپتیک ایران و دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر در  سالن اجتماعات دانشکده صنایع این دانشگاه برگزار ‌شود.

در کلاس‌های آموزش ایده پردازانِ رویداد ملی صنعت حمل‌ونقل در دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر، 35 ایده پردازِ راه‌یافته به این مرحله، نحوه ارائه ایده در روز نهایی رویداد را آموزش دیدند. صاحبان هشت ایده راه‌یافته به این مرحله، قرار است روز دوشنبه چهاردهم اسفندماه جاری در نخستین رویداد ملی ایده بازار صنعت حمل‌ونقل در حضور اصحاب صنعت، دانشگاه و سرمایه‌گذاران نهادهای دولتی و بخش خصوصی ایده‌های خود را ارائه کنند.

بنابر اعلام دبیرخانه رویداد ملی ایده بازار صنعت حمل‌ونقل،  112 ایده پرداز و پژوهشگر از سراسر کشور ایده‌های خود را به این رویداد فرستادند که ایده‌های منتخب پس از چند مرحله داوری، انتخاب‌ می‌شوند.

پژوهش گران و ایده پردازان شرکت‌کننده در رویداد ملی ایده بازار صنعت حمل‌ونقل ایده‌های خود را برای این رویداد ملی در حوزه‌های تخصصی مخابرات و ناوبری، تجارت الکترونیک و اپلیکیشن، انرژی و محیط‌زیست، ایمنی، مدیریت بحران، زیرساخت و پدافند غیرعامل به دبیرخانه این رویداد فرستاده بودند.

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت