دریافت 280 فن‌آوری و ایده برای شرکت در دومین رویداد ایده بازار و فن‌بازار آب ‌و فاضلاب

با اعلام قطعی اسامی فن آوری‌ها و ایده‌های راه یافته به دوره آموزشی دومین رویداد ملی ایده بازار و فن‌بازار آب ‌و‌ فاضلاب (“آبفا”)، برگزاری این رویداد ملی وارد مرحله جدیدی شد.

دبیرخانه دومین رویداد ملی ایده بازار و فن‌بازار “آبفا” اعلام کرد 280 فن‌آوری و ایده برای شرکت در این رویداد ملی دریافت کرده است که پس از داوری اولیه توسط تیم متخصصان دانشگاه و صنعت، صاحبان 25  ایده و فن‌ آوری برای شرکت در کلاسهای توان‌افزایی و آموزش برای ارائه و اجرا در مراسم اصلی و پایانی رویداد معرفی شدند. قرار است مراسم پایانی دومین رویداد ملی ایده بازار و فن‌بازار ” آبفا” روزهای 25 و 26  اردیبهشت به همراه نمایشگاه جانبی، در تالار آبگینه شرکت آب و فاضلاب استان تهران برگزار شود و صاحبان شانزده فن‌ آوری و ایده از بین 25 فناوری و ایده منتخب اولیه که کلاس‌های آموزشی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، در حضور اصحاب صنعت، دانشگاه، هیات داوران، صاحبان فناوری و صنایع مرتبط، فن‌ آوری و ایده خود را برای جلب نظر سرمایه گذاران ارائه کنند و سه فن‌ آوری و ایده برتر رویداد در هر حوزه انتخاب و معرفی شود.

عناوین فن‌ آوری و ایده‌های راه یافته به کلاسهای توان‌افزایی و آموزش برای ارائه و اجرا در مراسم اصلی دومین رویداد “آبفا” در سایت رویداد به نشانی www.abfa.ideasbazaar.ir   اعلام شده است.

دومین رویداد ملی فن بازار و ایده‌بازار آب ‌و ‌فاضلاب در دو بخش ایده بازار برای ارایه ایده‌های جدید، و فن بازار برای ارايه طرح‌ها و محصولات جدیدِ ساخته شده، برگزار می‌شود و علاوه بر تکنولوژی و تجهیزات آب ‌و ‌فاضلاب، در زمینه مدیریت بحران در آب ‌و ‌فاضلاب نیز فن‌ آوری و ایده‌های مربوط دریافت شده است.

دومین رویداد ملی ایده بازار و فن‌بازار ” آبفا” با همکاری شرکت ‌آب‌ و ‌فاضلاب استان تهران و دفتر‌ ایده بازار ‌امیرکبیر برگزار می‌شود. در نخستین رویداد ملی ایده بازار “آبفا” در سال 94 نیز 132 ایده به دبیرخانه رویداد رسیده بود که پس از سه مرحله داوریِ استادان دانشگاه و کارشناسان صنعت، سه فناوری برتر انتخاب شدند.

رویدادهای ملی ایده بازار با استناد به اقدام ملی 8 و 9 از راهبرد کلان 3 نقشه جامع علمی کشور برگزار می‌شود. حمایت از ایجاد مراکز خدمات پشتیبان “ایده تا بازار” ، ساماندهی فن بازارهای عمومی و ایجاد فن بازارهای تخصصی در حوزه‌های اولویت دار کشور، از اقدامات ملی راهبرد کلان 3 نقشه جامع علمی کشور است.

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت