آغاز بکار دومین ایده بازار و فن‌بازار آب‌وفاضلاب استان تهران

آغاز بکار دومین ایده بازار و فن‌بازار آب‌وفاضلاب استان تهران
همزمان با هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور

دومین ایده بازار و فن‌بازار آب ‌و فاضلاب استان تهران با همکاری دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور آغاز به کار می‌کند.
این رویداد در دو بخش ایده بازار برای ارایه ایده‌های جدید، و فن بازار برای ارايه طرح‌ها و محصولات جدید ساخته شده، برگزار می‌شود و علاوه بر تکنولوژی و تجهیزات آب و فاضلاب، در زمینه مدیریت بحران در آب و فاضلاب نیز ایده‌های مربوط جمع‌آوری خواهد شد.
هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور از تاریخ 24 /95/09 تا 28 /95/09 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در دومین ایده بازار و فن بازار آب و فاضلاب استان تهران برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رویداد به نشانی www.abfa.ideasbazaar.ir مراجعه کنند. ایده پردازان هم تا آخر دی ماه فرصت دارند ایده‌های خود را به این سایت ارایه کنند.
نخستین ایده بازار و فن بازار آب و فاضلاب پارسال برگزار شد و ایده‌های برتر با هم به رقابت پرداختند و در نهایت، صاحبان هفت ایده نهایی منتخب، موفق شدند برای تبدیل ایده خود به محصول، با شرکت آب و فاضلاب استان تهران قرارداد منعقد کنند.
مراسم نهایی دومین ایده بازار و فن‌بازار آب ‌و فاضلاب استان تهران و ارایه ایده‌ها و محصولات برتر سوم و چهارم اسفند سالجاری در شرکت آب و فاضلاب استان تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت