آخرین فراخوان ارسال طرح ایده‌بازار “مهندسی پلیمر”

 

آخرین فراخوان ارسال طرح رویداد ملی ایده بازار پلیمر

 

امروزه شاهد توسعه و گسترش هرچه بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان و ارائه فناوی‌های نوین به جامعه صنعتی و خدماتی کشور هستیم. این امر نیازمند شناسایی فناوری و ارتباط فناوران با جامعه سرمایه‌گذار است. شرکت در رویدادهای کارآفرینی برای فناوران و شرکت های دانش بنیان، یکی از بهترین راهکارهابرای ارائه طرح‌های خود و دریافت بازخورد از جانب جامعه صنعت‌گر و سرمایه گزار است. در همین راستا و با توجه به گستردگی و اهمیت صنعت پلیمر، به همت دانشگاه صنعتی سهند و جمعی از شرکت ها و مجموعه های صنعتی این حوزه، رویداد ایده‌بازار مهندسی پلیمر در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

این رویداد در دو بخش عرضه و تقاضا محور خواهد بود، که در بخش عرضه محور، ۸ موضوع در زمینه های مختلف رنگ و پوشش‌های خاص، پلیمرهای استایرنی، نوآوری های کاربردی در زمینه های پلی یورتان ها و صنایع بسته بندی، مواد اولیه، پلیمرهای زیست‌سازگار، نانو کامپوزیت های با کارایی بالا و فرآیندهای پلیمریزاسیون نوین،مطرح شده است. همچنین در بخش تقاضا محور نیز دو شرکت بزرگ صنعت پلیمر، به ارائه نیازهای خود پرداختند که می توانید از طریق لینک زیر، وبینار ارائه نیازهای فناورانه صنعت پلیمر را مشاهده کنید.

ارائه گام معکوس صنعت پلیمر

گفتنی است، فناوران گرامی تنها تا ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۰ برای ارسال طرح های خود، در هر دو بخش عرضه و تقاضا محور فرصت دارند. ایده‌پردازان و فناوران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد رویداد ایده بازار مهندسی پلیمر، به نشانی https://ideasbazaar.ir/polymereng-event مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت