اعلام جوایز و حمایت از ایده پردازان برتر نخستین رویداد ایده بازار تخصصی صنعت حمل و نقل

 جوایز ایده های برتر نخستین رویداد تخصصی ایده بازارِ صنعت حمل و نقل اعلام شد.

دبیرخانه این رویداد اعلام کرد به مقام اول این رویداد سه سکه تمام بهار آزادی، به مقام دوم دو سکه و به مقام سوم رویداد یک سکه تمام بهار آزادی اهدا خواهد شد.

علاوه بر این جوایز، حمایت از طرح های دارای قابلیت تجاری سازی و توسعه طرح های ایده تا دستیابی به حداقل محصول قابل پذیرش شامل تامین محل کار، منابع مالی، ارائه مشاوره و … نیز در دستور کار مشارکت صا ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این حوزه قرار دارد.

نخستین رویداد تخصصی ایده بازارِ صنعت حمل و نقل قرار است با همکاری دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیر کبیر و صنایع الکترو اپتیک صا ایران، نهم اسفند ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شود.

این رویداد در حوزه‌های تخصصی مخابرات و ناوبری، تجارت الکترونیک و اپلیکیشن، انرژی و محیط زیست، ایمنی، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل برگزار خواهد شد.

بگفته دکتر طهوری، دبیر نخستین رویداد تخصصی ایده بازارِ صنعت حمل و نقل، این رویداد به منظور شناخت مخترعین، ایده پردازان و استفاده و بکارگیریِ ایده‌های نوآورانه و خلاق در راستای توسعه صنعت حمل و نقل کشور برگزار می شود. ایده پردازان می توانند برای مشارکت در این رویدا تخصصی، ایده‌های خود را تا پانزدهم دی ماه سالجاری به آدرس www.Transportation.ideasbazaar.ir ارسال کنند.

اطلاعات بیشترِ این رویداد و حمایت های برگزار کنندگان رویداد از ایده پردازان را نیز در سایت رویداد پیگیری کنید.

برگزاری نخستین رویداد تخصصی ایده بازارِ صنعت حمل و نقل، بیست و پنجمین رویدادی است که دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری نهادهای مربوط برگزار میکند.

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت