اولین جلسه کمیته هماهنگی جشنواره ایده های برتر بخش کشاورزی برگزار شد

به دنبال اعلام فراخوان جشنواره ایده های برتر بخش کشاورزی، اولین جلسه هماهنگی این جشنواره با حضور دکتر مجید ولدان مدیر کل امور فناوری سازمان تحقیقات آموزش وترویج کشاورزی یکشنبه 26 اسفند سال جاری در سالن دانش برگزار شد.
دکتر مجید ولدان مدیر کل امور فناوری  با اعلام این مطلب که جشنواره ایده های برتر بخش کشاورزی 25 تیر ماه سال 98 در سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی برگزار می شود، به اقدام های انجام گرفته در شورای سیاستگذاری ایده پردازی در دبیرخانه این جشنواره اشاره داشت. وی هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی مدل های کسب و کار نوین در بخش کشاورزی دانست و ابراز امیدواری کرد با فراهم نمودن بسترهای آموزشی لازم برای آثار برتر در این حوزه بتواند زمینه را برای ارتقای نوآوری در بخش کشاورزی هموار کرده و فرصت برای بروز استعدادهای خلاق و جوان در حوزه های تخصصی فعال در بخش خصوصی و هم افزایی در رفع چالش های بخش کشاورزی فراهم شود.
مدعوان در این جلسه با بحث و تبادل نظر پیرامون چگونگی برگزاری این نشست، موضوعاتی از قبیل جذب سرمایه گذاری برای رشد کسب و کارهای نوین بخش کشاورزی  و نحوه حمایت های لازم از فعالان زیست بوم های کسب و کار کشاورزی را بررسی و بر اجرای این جشنواره در رشته های تخصصی بخش کشاورزی تاکید کردند.
لازم به ذکر است آخرین مهلت برای ارسال آثار برای داوری در جشنواره ایده های برتر بخش کشاورزی 10 اردیبشت ماه سال 98 اعلام شده است.
روابط عمومی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت