ایده‌های برتر رویداد ملی ایده بازار غذا معرفی شدند

۳ ایده برتر از ۸ ایده ارائه شده در اولین رویداد ملی ایده بازار غذا معرفی شدند.

نخستین رویداد ملی ایده بازار غذا با همکاری دفتر توسعه فناوری سلامتِ معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برگزار شد.

دبیرخانه رویداد ملی ایده بازار غذا در مجموع ۶۵  ایده از سراسر کشور دریافت کرده بود که پس از چند مرحله داوری  و رقابت هشت ایده در روز رویداد، ایده های برتر معرفی شدند.

محورهای «ایده های نوین در محصولات جدید، طعم و مزه فرمولاسیون»، «ایده های نوین در دانش تجهیزات و دستگاه های تولیدی و خدمات فست فود و رستوران»، «استفاده خلاقانه از ابزارهای مدیریتی و مهندسی در فست فود و رستوران»، «ایده های نوین در حوزه سلامت، بهداشت و غذا»، « روش های نوین پخت غذا»، « بازاریابی یا مارکتینگ» در این ایده بازار در نظر گرفته شده بود.

در این رویداد ملی، هشت ایده به مرحله نهایی این رویداد ملی راه یافته بود که پس از ارائه آنها در حضور داوران، اصحاب صنعت و دانشگاه همچنین سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی، سه ایده برتر شناخته شد و جوایز ویژه ای دریافت کردند.

بهروز مرادی  با عنوان طرح دمنوش سینرژیک،  محمد معین جلوه مقدم با عنوان طرح کافی باکس، ابوعلی گلزاری  با عنوان طرح مکمل غذایی سبز از برگزیدگان ایده بازار غذا بودند.

رویدادهای ملی ایده بازار با استناد به اقدام ملی ۸ و ۹ از راهبرد کلان ۳ نقشه جامع علمی کشور برگزار می‌شود. حمایت از ایجاد مراکز خدمات پشتیبان «ایده تا بازار» ، ساماندهی فن بازارهای عمومی و ایجاد فن بازارهای تخصصی در حوزههای اولویت دار کشور، از اقدامات ملی راهبرد کلان ۳ نقشه جامع علمی کشور است.

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت