ایده های رویداد حمل و نقل در انتظار رأی داوران برای شرکت در رقابتِ انتخاب

در جلسه شورای سیاستگذاری نخستین رویداد ایده بازار تخصصی در صنعت حمل و نقل، نحوه داوری ایده های دریافت شده بررسی شد.

در این جلسه اعلام شد تاکنون 90 ایده به دبیرخانه رویداد رسیده است و ایده پردازان فقط تا آخر دی ماه جاری فرصت دارند ایده های خود را از طریق سایت Transportation.ideasbazaar.ir ارسال کنند.

در این جلسه همچنین اعلام شد از مجموع ایده های دریافتی، پس از داوری های اولیه، 30 ایده برای شرکت در کلاس های آموزشِ نحوه ارائه ایده ها انتخاب می شوند و صاحبان این ایده ها در این دوره آموزشی شرکت می کنند. قرار است این دوره آموزشی از دهم تا سی ام بهمن در دفتر ایده بازار در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شود.

پژوهشگران و ایده پردازان می توانند آخرین اطلاعات و اخبار مربوط به نخستین ایده بازار تخصصی در صنعت حمل و نقل را در سایت  Transportation.ideasbazaar.ir پیگیری و طبق برنامه های اعلام شده، در کلاس های دوره آموزشی شرکت کنند. نحوه ثبت نام و ارسال ایده ها نیز در این سایت توضیح داده شده است.

نخستین رویداد ایده بازار تخصصی در صنعت حمل و نقل چهارشنبه با همکاری شرکت صنایع الکترونیک ایران (صاایران) ، شرکت صنایع الکترواپتیک ایران و دفتر ایده بازار امیرکبیر برگزار نهم اسفند سال جاری در سالن اجتماعات مرکزی این دانشگاه برگزار می شود.
شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازیِ وزارت راه و شهرسازی و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) از جمله حامیان نخستین رویداد ایده بازار تخصصی در صنعت حمل و نقل هستند.

علاقه مندان به ویژه دانشجویان، محققین و اساتید میتوانند ایده های خود در شش بخشِ مخابرات و ناوبری ، تجارت الکترونیک و اپلیکیشن ، انرژی و محیط زیست ، زیرساخت ، ایمنی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در حوزه حمل و نقل به آدرس سایت رویداد به نشانی Transportation.ideasbazaar.ir بفرستند و در این رویداد شرکت کنند.

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت