بازدید معاون اجرایی اداره کل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو از دانشگاه صنعتی امیرکبیر

بازدید معاون اجرایی اداره کل فراورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو از دانشگاه صنعتی امیرکبیر

بازدید خانم دکتر مرجانیان از دانشکده‌های شیمی و پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر

خانم دکتر مرجانیان، معاون اجرایی اداره کل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، صبح روز دوشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۸ با همراهی آقای دکتر مجید عبدوس(رئیس دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر)، آقای مهندس محمد نادری(مدیر عامل ایده‌بازار امیرکبیر) و آقای مهندس علی علیزاده(مسئول کارآفرینی و توسعه کسب و کار مرکز رشد دانشگاه)، ضمن بازدید از آزمایشگاه‌های دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به بررسی ظرفیت‌های موجود این دانشکده پرداختند.

در راستای برگزاری دومین رویداد ایده بازار بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی نشست مشترکی نیز با حضور رئیس و مدیران گروه‌های علمی دانشکده‌ مهندسی پلیمر برگزار شد. ایده بازار امیرکبیر به عنوان کارگزار رسمی دفتر فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مسئولیت هدایت و همسو نمودن نیازها با ظرفیت‌های موجود در کشور را در این حوزه دارد. در این بین دانشگاه صنعتی امیرکبیر با وجود ظرفیت‌های بسیار، نقش موثر و مفیدی را می‌تواند در حوزه مذکور ایفا نماید.

در این نشست خانم دکتر مرجانیان به نیازها، مشکلات و موانع صنعت آرایشی و بهداشتی کشور اشاره کردند و بر ضرورت همکاری جامعه دانشگاهی کشور جهت رفع این مشکلات و موانع تأکید داشتند.

در ادامه این نشست، مدیران گروه‌های علمی دانشکده مهندسی پلیمر، ضمن بیان ظرفیت‌های بسیار بالای این دانشکده به سوابق همکاری قبلی آن با صنعت اشاره و برای هرگونه همکاری در این زمینه اعلام آمادگی کردند.

به گزارش روابط عمومی ایده‌بازار، برنامه‌ریزی برای همکاری‌های مشترک و بازدید از سایر ظرفیت‎‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حال حاضر رتبه نخست ارتباط با صنعت کشور را دارا می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت