ایده‌بازار “مهندسی عمران و محیط زیست”، به همت مرکز نوآوری مهندسی عمران دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود.

فراخوان رویداد ایده بازار مهندسی عمران

 

مهلت برای ثبت نام و ارسال طرح‌ در ایده بازار مهندسی عمران و محیط زیست: ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰

 

رویداد ملی ایده بازار مهندسی عمران و محیط زیست، به همت مرکز نوآوری دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مرکز تبادل فناوری ایده‌بازار امیرکبیر و همچنین با حمایت جمعی از انجمن ها و شرکت های مطرح این حوزه برگزار می شود.

با توجه به گسترش روز افزون مفهوم کارآفرینی و توسعه اکوسیستم استارت‌آپی و همچنین نیاز صنعت عمران کشور به یک تحول بزرگ از لحاظ ورود تکنولوژی‌ها و مصالح نوین به این صنعت، شناسایی فناوری‌ها و نوآوری‌ها و همچنین تیم‌ها و شرکت‌های فناورمحور در این حوزه از ضروریات کنونی است.

محورهای مطرح شده در چهار بخش مهم مهندسی عمران، یعنی خاک، ژئوتکنیک و راه و ترابری، مهندسی و مدیریت ساخت، سازه و زلزله و همچنین آب و محیط زیست هستند.

هدف این ایده بازار، شناسایی فناوری های ایجاد شده در سطح کشور و حمایت جهت توسعه، بهره برداری و تجاری‌سازی آن هاست.

از جمله امتیازات فناوران منتخب در این رویداد، می‌توان به انعقاد قرارداد تجاری‌سازی ، حمایت های مادی و معنوی و کمک به توانمندسازی و توسعه محصول اشاره نمود.

فناوران محترم، اساتید، دانشجویان، شرکت های دانش بنیان و فناور محور سراسر کشور، جهت کسب اطلاعات بیشتر، آشنایی با فرآیند رویداد و همچنین جزئیات محورها و ارسال طرح می‌توانند به تارنمای رویداد به نشانی https://ideasbazaar.ir/civileng-event/ مراجعه نمایند.

علاقه مندان، حداکثر تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ می‌توانند جهت ارسال طرح های فناورانه خود را در حوزه های رویداد اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت