اطلاعیه: برگزاری رویداد نهایی ایده بازار مهندسی پزشکی

  • به گزارش روابط عمومی ایده بازار دانشگاه امیرکبیر:

     رویداد ایده بازار مهندسی پزشکی دانشگاه امیرکبیر، با هدف شناسایی فناوران مستعد جهت استقرار در مرکز نوآوری مهندسی پزشکی دانشگاه امیرکبیر برگزار گردید. پس از غربالگری اولیه طرح های ارسالی به دبیرخانه رویداد و برگزاری کارگاه های توانمندسازی و وبینار ارائه تمرینی، فناوران منتخب، طرح های خود را در روز چهارشنبه ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۰:۳۰ با حضور داوران تخصصی، به صورت آنلاین، ارائه خواهند داد.

از علاقه مندان، فعالان، صنعتگران، فناوران و دانشجویان حوزه مهندسی پزشکی دعوت می‌شود، که با حضور در این وبینار آنلاین، ضمن آشنایی با پارک علم و فناوری و مرکز نوآوری مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و آشنایی با روند فعالیت و تسهیلات این مراکز و طرح‌های فناوران منتخب، زمینه را برای تشویق و حمایت هر چه بیشتر از فناوران حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی، فراهم آورند.

 

جهت ثبت نام و شرکت در رویداد نهایی می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید. به پاس همراهی ارزشمند شما، هدیه ویژه “بلیط رایگان” شرکت در “وبینار آشنایی با اکوسیستم نوآوری” تقدیم می گردد.

 

ثبت نام در رویداد نهایی ایده بازار مهندسی پزشکی

 

در صورت تمایل به اشتراک گذاری رویداد در شبکه های اجتماعی می توانید از طریق لینک های زیر، فایل پوستر رویداد را دریافت کنید:

پست اینستاگرام

استوری اینستاگرام

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت