رویداد آنلاین ” گام معکوس فناورانه صنعت پلیمر” برگزار می‌شود

 

رویداد آنلاین “گام معکوس فناورانه صنعت پلیمر” روز پنج‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ برگزار می شود.

 

صنعت پلیمر یک صنعت استراتژیک برای کشور است. سال هاست که با سرمایه‌گذاری‌های متعدد انجام شده در این صنعت، تلاش بسیاری برای توسعه و توانمندسازی آن صورت گرفته است. توسعه این صنعت، یکی از مهم‌ترین دغدغه های کشور به حساب می‌آید.

حرکت به سمت به کارگیری رویکرد نوآوری باز، در چند سال اخیر سبب توسعه و رفع مشکلات بسیاری از شرکت ها در زمان کمتر و با هزینه کمتر شده است. در این رویکرد توسعه، تلاش بر استفاده از ظرفیت نیروهای کارآمد، با انگیزه و متخصص خارج از سازمان، برای رفع نیازها فناورانه است.

خوشبختانه در سال های اخیر، ضرورت رفع نیاز با استفاده از “نوآوری باز” در کشور، مورد توجه صنایع مختلف قرار گرفته است. ارائه نیازهای فناورانه از طریق برگزاری نشست‌های رودر روی صاحبان صنایع با فناوران و شرکت های متخصص، که به ارائه معکوس معروف است، یکی از بهترین روش های ورود به فضای نوآوری باز است.

در “رویداد گام معکوس فناورانه صنعت پلیمر”، که با همکاری دو شرکت بنام و فعال صنعت پلیمر برگزار می‌شود، چالش ها و نیازهای فناورانه این دو شرکت توسط نمایندگان و متخصصان آن‌ها، ارائه و همچنین نحوه حمایت از طرح های پیشنهادی نیز بیان خواهد شد.

این رویداد در روز پنج شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰و به صورت آنلاین با حضور نمایندگان دو شرکت هافمن و کربی پلیمر برگزار خواهد شد. علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند از طریق لینک زیر ثبت نام نمایند.

 

ثبت نام در رویداد ” گام معکوس فناورانه صنعت پلیمر”

 

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت