برگزاری نشست مشترک ایده‌بازار امیرکبیر و انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی ایران

ایده‌بازار امیرکبیر با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی ایران و انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی نخستین رویداد ملی ایده‌بازار سلامت دیجیتال را با شعار “فناوری سلامت، اقتصاد دانش‌ بیان و توسعه سلامت ملی” درآذرماه سال جاری برگزار خواهد کرد. هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی و همسو نمودن ظرفیت‌های ناشناخته، در جهت حل مسائل موجود در حوزه سلامت و اقتصاد کشور است.

در این راستا جلسه مشترکی در دفتر ایده‌بازار امیرکبیر در روز شنبه ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۹ با حضور آقای مهندس مسلمی، رئیس، آقای مهندس سرهنگی دبیر و خانم دکتر پورباقی از اعضای اصلی هیئت مدیره انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی برگزار شد.

ایده‌بازار تجهیزات پزشکی در تلاش است با شناسایی فناوری‌ها و طرح‌های برتر این حوزه و هدایت آن‌ها به سمت جامعه سرمایه‌گذاران کشور، با حمایت مادی و معنوی طرح‌ها و در راستای تجاری‌سازی آن­‌ها، گامی مؤثر در مسیر رفع چالش‌های حوزه فناوری سلامت کشور بردارد. در این راستا ضمن بررسی رویداد ملی ایده‌بازار تجهیزات پزشکی زمینه‌های همکاری‌ مشترک ایده‌بازار امیرکبیر و انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی تبیین شد.

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت