امضای تفاهم نامه همکاری ایده بازار امیرکبیر و انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی

  • به گزارش روابط عمومی ایده بازار دانشگاه امیرکبیر:

   در راستای  توسعه همکاری های فناورانه شرکت های عضو انجمن و فناوران حوزه تجهیزات پزشکی و همچنین شناسایی نیازها و چالش های فناورانه شرکت‌های عضو انجمن، با هدف ترویج و توسعه فرهنگ نوآوری باز، تفاهم نامه همکاری مرکز تبادل فناوری ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر و انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی امضا شد.

برگزاری ایده بازارها، همایش ها و رویدادهای تجهیزات و ملزومات پزشکی، همکاری در تجاری سازی و رسیدن به تولید محصولات فناورانه، بازاریابی و بازارسازی محصولات دانش بنیان حوزه تجهیزات پزشکی، از دیگر موارد ذکر شده در این تفاهم نامه است.

همچنین برگزاری دوره های آموزشی برای فناوران و شرکت های فناور در حوزه کارآفرینی تجهیزات و ملزومات پزشکی و برگزاری نشست های مشترک جهت انتقال تجربه کارآفرینان موفق این حوزه و بررسی چالش های نوآورانه صنعت تجهیزات پزشکی، در دستورکار ایده بازار و انجمن صنفی قرار گرفت.

امیدواریم که امضای این تفاهم نامه، بتواند نقطه عطفی برای همکاری های بهتر و سازنده تر جامعه فناور و صنعت تجهیزات پزشکی باشد.

سایت انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت