برگزاری مراسم تقدیر از منتخبین ایده بازار مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مراسم تقدیر ایده بازار مهندسی عمران و محیط زیست
  • به گزارش روابط عمومی ایده بازار دانشگاه امیرکبیر:

مراسم تقدیر از منتخبین و داورهای رویداد ایده بازار مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه امیرکبیر در تاریخ یک مرداد ماه ۱۴۰۱ در محل برج ابن سینای دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با حضور نمایندگانی از دانشگاه، صنعت، انجمن‌های علمی، شتابدهنده‌ها برگزار شد. 

پس از بررسی دفترچه های داوری، از  ۱۱ تیم فناور شرکت کننده در رویداد دمودی، سه تیم به عنوان منتخب رویداد ایده بازار مهندسی عمران و محیط زیست، توسط مرکز نوآوری مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه انتخاب گردیدند.  

منتخبین رویداد ایده بازار مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه امیرکبیر

عنوان طرح

نماینده طرح

رتبه

کاربرد تکنولوژی بتن توانمند در ساخت بتن دکوراتیو

دکتر فرامرز مودی

۱

تثبیت سطحی خاک برای مقابله با پدیده گرد و غبار

امین مولایی

۲

طراحی و ساخت قایق جمع آوری زباله های شناور با قالببگیری دستی مواد مرکب

محمد هیرش باقدم

۳

مراسم تقدیر با حضور آقای دکتر نیکبخت، مدیر پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، جناب آقای دکتر زراتی، عضو هیئت علمی دانشکده عمران و محیط زیست دانشگاه امیرکبیر و مدیر مرکز نوآوری این دانشگاه، آقای دکتر آرش ذوالفقارنسب، عضو هیئت مدیره انجمن علمی بتن ایران، آقای مهندس محمد هوشیار از گروه توسعه کسب و کار عمران آذرستان، آقای مهندس فرزاد به نمایندگی دکتر بروجردی مدیر مرکز نوآوری مهندسی و ساخت شناسا، و فناوران منتخب رویداد برگزار گردید.

آقای دکتر زراتی ضمن تشکر از زحمات فناوران شرکت کننده در رویداد ایده بازار مهندسی عمران و محیط زیست، خاطر نشان کردند که فناوران منتخب از شش ماه استقرار رایگان در مرکز نوآوری مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر برخوردار خواهند شد. نامه استقرار همراه با لوح تقدیر، به فناوران اهدا گردید.

همچنین مرکز نوآوری مهندسی و ساخت شناسا،به عنوان هدیه، امکان دسترسی به دو ماه آموزش رایگان کسب و کار و منتورینگ و مشاوره تخصصی، جهت کمک به توسعه کسب و کار تیم های منتخب رویداد ایده‌بازار مهندسی عمران و محیط زیست را فراهم کردند. در همین راستا آقای دکتر زراتی ضمن تشکر از مجموعه شناسا، از همکاری و همراهی این مجموعه در داوری و حمایت از فناوران تقدیر و تشکر نمودند. 

در این مراسم لوح تقدیر و نامه استقرار سه تیم فناور برتر، توسط جناب آقای دکتر نیکبخت، جناب آقای دکتر زراتی و جناب آقای مهندس هوشیار، اهدا و از زحمات و تلاش‌های آن‌ها در راستای تولید محصولات فناورانه قدردانی به عمل آمد.

همچنین در این مراسم، آقای دکتر زراتی با اهدای لوح تقدیر از داوران و دست اندرکاران این رویداد از جمله، آقای مهندس قدیر، مدیر شتابدهنده گذر، آقای مهندس هوشیار از گروه توسعه عمران آذرستان، آقای دکتر ذوالفقارنسب از انجمن علمی بتن ایران و آقای دکتر بروجردی از مرکز نوآوری مهندسی و ساخت شناسا، از زحمات آن ها تقدیر و تشکر نمود و خاطر نشان کرد بدون همکاری و کمک داوران در ارزیابی دققی طرح ها، برگزاری این رویداد به نحو شایسته، ممکن نبود.

پس از پایان مراسم، مهمانان، در طی بازدیدی از مرکز نوآوری مهندسی عمران و محیط زیست و مراکز آزمایشگاهی دانشکده عمران دانشگاه امیرکبیر، با ظرفیت‌ها و امکانات موجود، پروژه های در دست اجرای صنعتی و همچنین تیم های مستقر در مرکز نوآوری آشنا شدند.

ایده بازار امیرکبیر به عنوان مجری برگزاری رویداد مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه امیرکبیر نیز ضمن تشکر از تیم داوری و دانشجویی همکار در رویداد، آقای دکتر زراتی و آقای دکتر نیکبخت، برای منتخبین در رویداد آرزوی موفقیت و درخشش در ادامه مسیر کارآفرینی دارد.  

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت