تمدید مهلت ارسال طرح در دومین فستیوال ایده بازار فناوری سلامت

تمدید تا 16 خرداد فستیوال ایده بازار فناوری سلامت
  • به گزارش روابط عمومی ایده بازار دانشگاه امیرکبیر:

به گزارش معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت در روزهای ۸ و ۹ مرداد سال جاری در مرکز همایش های بین المللی رازی در دانشگاه علوم پزشکی ایران، برگزار خواهد شد.  همچنین با توجه به درخواست‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته از جانب ایده پردازان، دانشجویان و فناوران عزیز، مهلت ارسال طرح فناورانه و درخواست شرکت در رونمایی، تا ۱۶ خرداد ماه، تمدید شد.

شرکت های فناور، نوپا و دانش بنیان و همچنین فناوران، دانشجویان، اساتید، ایده پردازان و علاقه مندان می توانند، طرح های فناورانه خود را در سه حوزه داروهای گیاهی و فراورده های طبیعی، مکمل ها و خوراک و نوشیدنی، از طریق تارنمای رویداد به نشانی health.ideasbazaar.ir ، خود را تا ۱۶ خرداد ماه، ارسال نمایند.

همچنین شرکت های دانش بنیان، نیز می توانند از طریق همین تارنما، درخواست رونمایی از محصولات دانش بنیان خود را ثبت کنند. محصولات قابل ارائه در بخش رونمایی باید حتما دانش بنیان و تجاری سازی شده باشند و تمامی مجوزهای لازم را از نهادها و سازمان های ذی ربط اخذ کرده باشند.

 گفتنی است دومین فستیوال ایده بازار فناوری سلامت در شش بخش اصلی زیر برگزار خواهد شد:

  • جذب و شناسایی طرح های فناورانه جهت تجاری سازی
  • نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکتهای فعال
  • رونمایی از محصولات فناورانه
  • نشست‌های تخصصی
  • دوره‌های توانمندسازی و بازآموزی
  • گفتمان سلامت

علاقمندان در حوزه رویداد جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای  Health.ideasbazaar.ir مراجعه و یا در صورت وجود ابهام و یا پرسش، با دفتر ایده بازار امیرکبیر (دبیرخانه رویداد) به شماره تلفن ۶۶۱۷۵۹۳۷- ۰۲۱و یا شماره همراه ۰۹۱۹۷۳۴۹۲۷۹ تماس حاصل فرمایند.

نامه تمدید ارسال طرح فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت