تمدید مهلت ارسال طرح و شرکت در فرآیند تیم سازی چهارمین رویداد ملی ایده‌بازار “فراورده‌های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی”، تا ۳۰دی ماه ۱۴۰۰

خبر تمدید ایده بازار آرایشی

 

تمدید مهلت ارسال طرح‌ و شرکت در فرآیند تیم‌سازی دومین ایده‌بازار فراورده‌های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی

مهلت ارسال طرح‌ها و ایده‌ها تا پایان دی‌ماه ۱۴۰۰ تمدید شد

به گزارش روابط‌عمومی ایده‌بازار امیرکبیر پیرو درخواست و پیگیری‌های صورت گرفته از جانب ایده‌پردازان، دانشجویان و فناوران محترم، مهلت شرکت در چهارمین رویداد ملی ایده‌بازار فرآورده‌های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی تا پایان دی‌ماه ۱۴۰۰ تمدید شد. 

این رویداد که با همت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مرکز تبادل فناوری ایده‌بازار امیرکبیر و حمایت ارگان های دولتی، صنایع و صندوق‌ها و سرمایه گذاران علاقه مند به صنعت بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی برگزار می گردد، پذیرای طرح های فناورانه در حوزه های رویداد با محوریت مواد اولیه، فرمولاسیون و فناوری نانو است.

گفتنی است در این رویداد، فناوران محترم می توانند علاوه بر ارسال طرح های خود، در فرآیند تیم‌سازی رویداد نیز شرکت کنند. در این فرآیند، با توجه به بستر فراهم شده، تیم های فناور فعال در حوزه‌های حمایتی رویداد، می‌توانند با اعلام نیاز، نسبت به تکمیل تیم خود، اقدام کنند.

ایده‌پردازان و فناوران گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر (مشاهده فیلم پیش رویداد) و شرکت در چهارمین رویداد ایده‌بازار فرآورده‌های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی، به تارنمای رویداد به نشانی cosmetic.ideasbazaar.ir مراجعه کنند. پایان مهلت شرکت در رویداد ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ است.

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت