حمایت سازمان غذا و دارو و دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت از چهارمین رویداد ایده بازار فرآورده های بهداشتی،آرایشی، شوینده و سلولزی

حمایت سازمان غذا و دارو و معاونت تحقیقات و فناوری

چهارمین رویداد ملی ایده‌بازار  فرآورده های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی، در بهمن ماه سال جاری به همت مرکز تبادل فناوری ایده‌بازار امیرکبیر و جمعی از حامیان صنعتی، دولتی و سرمایهه گذاران این حوزه برگزار می‌گردد. 

 در همین راستا، سازمان غذا و داروی کشور و معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، در نامه‌های جداگانه ای به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور، معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین معاونت های تحقیقات و فناوری های دانشگاه های علوم پزشکی، خواستار همکاری این مراکز، جهت اطلاع رسانی رویداد به دانشجویان، اساتید، شرکت های مستقر در پارک ها، فناوران و ایده پردازان شدند.

هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی فناوری های موجود در کشور، ارزیابی و حمایت از فناوری‌های برتر در راستای تجاری‌سازی است.

گفتنی است مهلت ارسال طرح های فناورانه و شرکت در فرآیند تیم سازی، برای علاقه مندان فعال در حوزه رویداد، تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ و از طریق تارنمای رویداد به نشانی https://cosmetic.ideasbazaar.ir/  می باشد.

 

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت