ده ایده‌ی راه یافته به مرحله نهایی رویداد ملی ایده بازار غذا

ده ایده‌ی راه یافته به مرحله نهایی “رویداد ملی ایده بازار غذا”  مشخص شد.

این ایده‌ها عبارتند از: دمنوش سینرژیک، کافی باکس، شیرعسل، رستوران کودکان، کیک و کلوچه سبز، نوشیدنی یونجه، چاپگر سه بعدی غذا، کیترینگ مدرسه، بازارچف و کیوب کلاب.

دفتر ایده بازار امیرکبیر، نخستین رویداد ملی ایده بازار غذا را سه شنبه همین هفته 19 اردیبهشت، در موسسه تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور برگزار می‌کند.

صاحبان ایده‌های راه یافته به این مرحله ، ایده خود را در روز رویداد در حضور استادان این حوزه در صنعت و دانشگاه، هیات داوران و صاحبان سرمایه، برای جلب نظر سرمایه گذاران ارائه می‌کنند.

ایده پردازان از سراسر کشور، برای رویداد ملی ایده بازار غذا 65  ایده به دفتر ایده بازار امیرکبیر فرستاده بودند که پس از چند مرحله داوری و شرکت کردن در دوره‌های آموزشی برای افزایش توان ارائه ایده، در روز رویداد 8  ایده راه یافته به روز اصلی رویداد برای انتخاب سه ایده برتر و عقد قرارداد با سرمایه‌گذاران به رقابت می پردازند.

عناوین ایده‌های راه یافته به این مرحله و اسامی صاحبان ایده‌ها در سایت  www.food.ideasbazaar.ir  قابل مشاهده است.

ارائه صاحبان ایده در روز رویداد در سه بخشِ ارائه شفاهی، پاسخ به سئوالات حاضران و پاسخ به سئوالات داوران خواهد بود.

رویدادهای ملی ایده بازار با استناد به اقدام ملی 8 و 9 از راهبرد کلان 3 نقشه جامع علمی کشور برگزار می‌شود. حمایت از ایجاد مراکز خدمات پشتیبان “ایده تا بازار” ، ساماندهی فن بازارهای عمومی و ایجاد فن بازارهای تخصصی در حوزه‌های اولویت دار کشور، از اقدامات ملی راهبرد کلان 3 نقشه جامع علمی کشور است.

رویداد ملی ایده بازار غذا، بیست و یکمین رویداد ایده بازار است که دفتر ایده بازار امیرکبیر برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت