ایده‌بازار “نانوفناوری در بحران سلامت”، به همت دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

 

آخرین مهلت برای ثبت نام و ارسال طرح‌ها تا ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۰

 

ورود فناوری نانو به حوزه سلامت، به منظور برطرف کردن چالش های حوزه سلامت، قابل چشم پوشی نیست، به طوری که این فناوری در بسیاری از حوزه‌های سلامت از جمله دارو، تجهیزات پزشکی و غیره در ابعاد صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین پیشرفت‌های حاصل از به کارگیری این فناوری در پیشگیری و درمان بیماری کووید-۱۹ نیز حائز اهمیت است. 

به همین سبب رویداد ایده‌بازار نانو فناوری در بحران سلامت، به منظور شناسایی و حمایت و هدایت فناوری‌های این حوزه به سمت تجاری‌سازی، با همت دانشگاه علوم پزشکی ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر و حمایت سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه نانو فناوری، در شهریور ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌گردد. 

محورهای این رویداد شامل کاربرد فناوری نانو در واکسن‌ها، مکمل‌های دارویی، پوشش‌های محافظتی، سنسورها، سامانه‌های ضدعفونی‌کننده و همچنین محصولات بهداشتی مقابله با کووید ۱۹ و نانودارو‌ها برای درمان عوارض ناشی از بیماری کووید-۱۹، است.

مزایای شرکت در رویداد “ایده‌بازار نانو فناوری در بحران سلامت” برای فناوران منتخب و مستعد، هدایت به سمت جامعه سرمایه‌گذاران کشور و انعقاد قرارداد تجاری‌سازی،حمایت مادی و معنوی از طرح‌ها و همچنین امکان استقرار در دانشگاه علوم پزشکی ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر می‌باشد.

ایده‌پردازان و فناوران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد کارآفرینی،  به نشانی https://ideasbazaar.ir/nanohealth-event مراجعه و حداکثر تا سی ام تیرماه نسبت به ارسال طرح‌های خود اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت