اطلاعیه: برگزاری رویداد نهایی ایده بازار مهندسی پلیمر

  • به گزارش روابط عمومی ایده بازار دانشگاه امیرکبیر:

    رویداد ایده بازار مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی سهند، با هدف شناسایی فناوران مستعد حوزه مهندسی پلیمر و حمایت از آن‌ها، برگزار گردید. پس از غربالگری اولیه طرح های ارسالی به دبیرخانه رویداد و برگزاری کارگاه های توانمندسازی و برگزاری رویداد دمودی (غربالگری ثانویه)، فناوران منتخب، طرح های خود را در روز سه شنبه ۴ آبان ماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۴:۳۰ با حضور داوران تخصصی، به صورت آنلاین، ارائه خواهند داد.


این رویداد در دو بخش عرضه محور و تقاضا محور برگزار گردیده است. از جمله موضوعات مطرح شده در بخش عرضه محور می‌توان به رنگ و پوشش های خاص، مواد اولیه و افزودنی های مورد نیاز صنایع پلیمری، نوآوری های کاربردی در زمینه بسته‌بندی، پلیمرهای زیست سازگار، نانو کامپوزیت ها، فرآیندهای پلیمریزاسیون نوین، نوآوری های کاربردی در زمینه پلی یورتان ها و تولید پلیمرهای استایرنی اشاره کرد.

 در بخش تقاضا محور با همکاری دو شرکت بزرگ پلیمری، گروه صنعتی هافمن و کربی پلیمر، رویداد گام معکوس فناورانه با هدف ارائه نیازهای فناورانه شرکت های مذکور در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ برگزار شد. در این رویداد، آقای مهندس الماسی به نمایندگی از شرکت هافمن به بیان سه نیاز فناورانه خود در حوزه تولید پروفیل های UPVC، با عناوین تولید پروفیل های چوب پلاستیک، تولید پروفیل‌های آنتی استاتیک و خود تمیزشونده و همچنین تکنولوژی چسب استفاده شده در لمینت کاری سطح و پروفیل ها، پرداختند و نحوه حمایت شرکت هافمن را از طرح ها و راه حل های پیشنهادی و مورد تایید را بیان کردند. همچنین جناب آقای مهندس لواسانی، به نمایندگی از شرکت کربی پلیمر، نیز در راستای رفع چالش فناورانه حوزه کامپاندها و مستربچ های پلیمری، به تشریح اهمیت و نیاز تدوین استاندارد برای محصولات مستربچ و کامپاند پرداختند.

 

 

از علاقه مندان، فعالان، صنعتگران، فناوران و دانشجویان حوزه مهندسی پلیمر دعوت می‌شود، که با حضور در این وبینار آنلاین،  زمینه را برای تشویق و حمایت هر چه بیشتر از فناوران حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی، فراهم آورند. به پاس همراهی ارزشمند شما، هدیه ویژه “بلیط رایگان” شرکت در “وبینار آشنایی با اکوسیستم نوآوری” تقدیم می گردد.

 

ثبت نام در رویداد نهایی ایده بازار مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی سهند

 

طرح های منتخب برای شرکت در رویداد نهایی مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی سهند:

 

ردیف کد طرح عنوان طرح/ محصول/ فناوری
۱ PP1140002 ساخت و سنتز رزین اکریلاتی پایه آب با خواص میرایی و جذب صوت در فرکانس های میانی و پایین
۲ CP1140006 رنگ ها و پوشش‌های نانو آنتی باکتریال
۳ CP1140007 فناوری برتر ساخت انواع محفظه های بهداشتی عایق با استفاده از مصالح ساندویچ پنل با فوم پلی اورتان
۴ CP1140008 پلیمر زیست تخریب پذیر پلی لاکتیک اسید
۵ CP1140013 کامپونو، اپلیکیشن جامع و تخصصی صنعت کامپوزیت
۶ PP1140012 نانوساختارهاي بازدارنده خوردگي ميکروبي و شيميايي با مواد طبيعي

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت