سومین رویداد ملی “ایده بازار خوراک و نوشیدنی” برگزار می‌شود

سومین رویداد ملی “ایده بازار خوراک و نوشیدنی” برگزار می‌شود

آخرین مهلت برای ارسال طرح‌ها و ایده‌ها تا پایان آذرماه ۱۳۹۸

سومین رویداد ملی ایده‌بازار خوراک و نوشیدنی با شعار “فناوری سلامت، اقتصاد دانش‌ بیان و توسعه سلامت ملی” در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌گردد. این رویداد با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان غذا و دارو، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و بخش خصوصی در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی و همسو نمودن ظرفیت‌های ناشناخته، در جهت حل مسائل موجود در حوزه سلامت و اقتصاد کشور است.

ایده‌بازار خوراک و نوشیدنی در تلاش است با شناسایی ایده‌ها و طرح‌های برتر این حوزه و هدایت آن‌ها به سمت جامعه سرمایه‌گذاران کشور، با حمایت مادی و معنوی طرح‌ها و در راستای تجاری‌سازی آن­ها، گامی مؤثر در مسیر ارتقای سلامت و اقتصاد غذایی کشور بردارد.

ایده‌پردازان و فناوران می‌توانند با مراجعه به تارنمای رویداد به نشانی http://food.ideasbazaar.ir، حداکثر تا پایان آذرماه نسبت به ارسال طرح‌های خود اقدام نمایند.

ایده‌بازار امیرکبیر به عنوان کارگزار رسمی دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، مسئولیت شناسایی و راهنمایی طرح‌ها به کمیته غذای این دفتر را برعهده دارد.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، انجمن صنایع غذایی، ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی، اتاق تعاون ایران و بخش خصوصی کشور، حامیان این رویداد هستند.

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت