معرفی برترینهای دومین رویداد ایده بازار _ فن بازار صنعت آب و فاضلاب

سه ایده و سه فناوریِ برترِ دومین رویداد ایده بازار _ فن بازار صنعت آب و فاضلاب معرفی شدند.

در بخش ایده‌های برتر، ایده‌ی استفاده از سیستم RFID و تگ هوشمند در صنعت آب و فاضلاب متعلق به آقای امید امیری و ایده‌ی رویکرد نوین در مدیریت و نگهداری شبکه‌های جمع آوری فاضلاب متعلق به آقای تیمور علیزاده مشترکا اول شدند.

ایده‌ی روش و ابزار سامانه هوشمندِ قطع اضطراری خروجی مخازن آب،گاز، نفت و …. از طریق انسداد از داخل مخازن، متعلق به آقای وحید سعادتمند دوم و ایده‌ی توپی شیرهای تخلیه هوا متعلق به آقای رضا اَشترزاده سوم شدند.

در بخش فناوری‌های برتر هم فناوری شیر قطع و وصل مغناطیسی انشعاب آب متعلق به آقای محمد ساجد الماسوندی رتبه نخست را کسب کرد، سیستم مانیتورینگ مصرف آب متعلق به آقای علی دهقان دوم و فناوری ساخت آنالیزر کدورت سنج که آقای وحید حیدری ارائه کرده بود مقام سوم را از آن خود کرد.

هیات داوران این رویداد همچنین دو محصول ارائه شده‌ی دستگاه حفاری تونل‌های کوچک مقطع محصول تولیدی آقای شاهد شیرین و دریچه قابل تنظیم در ارتفاع و شیب، متعلق به آقای هاشم نوروزیان را بعنوان دو طرح توسعه‌مند ارائه شده در دومین رویداد ایده بازار فن بازار صنعت آب و فاضلاب معرفی کرد.

بنابر اعلام دبیرخانه دومین رویداد ملی ایده بازار و فن‌بازار “آبفا” 280 فن‌آوری و ایده برای شرکت در این رویداد ملی دریافت شده بود که پس از داوری های اولیه، از میان آنها 8 ایده برگزیده و 8 فناوری برگزیده‌ در دو روز مراسم پایانی رویداد به رقابت پرداختند و در نهایت سه ایده‌ی برتر و سه فناوری برترِ رویداد معرفی شدند.

“دومین رویداد ملی ایده بازار و فن بازار آبفا” را شرکت آب و فاضلاب استان تهران با همکاری دفتر ایده بازار امیرکبیر، در دو بخش ایده بازار برای ارایه ایده‌های جدید، و فن بازار برای ارايه طرح‌ها و محصولات جدیدِ ساخته شده در حوزه صنعت آب و فاضلاب، برگزار کرد.

در حاشیه دومین رویداد آبفا که در تالار آبگینه شرکت آب و فاضلاب استان تهران برگزار شد، نمایشگاهی از دستاوردهای توسعه یافته در نخستین ایده بازار و فن بازار آبفا و دستاوردهای پژوهشی و فنآوری‌های نرم‌افزاری، به نمایش گذاشته شده بود.

عناوین ایده‌ها و فن‌ آوری‌های برترِ “دومین رویداد ملی ایده بازار و فن بازار آبفا” در سایت رویداد به نشانی www.abfa.ideasbazaar.ir   اعلام شده است.

دفتر ایده بازار امیرکبیر با استناد به دو اقدام ملی 8 و 9 از  راهبرد کلان 3 نقشه جامع علمی کشور تاکنون 22 رویداد تخصصی و عمومی ایده بازار و فن بازار برگزار کرده است. حمایت از ایجاد مراکز خدمات پشتیبان “ایده تا بازار” ، ساماندهی فن بازارهای عمومی و ایجاد فن بازارهای تخصصی در حوزه‌های اولویت دار کشور، از اقدامات ملی راهبرد کلان 3 نقشه جامع علمی کشور است.

 

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت