نشست مشترک و هم افزایی سندیکای تولید کنندگان مواد اولیه دارویی و شیمیایی با ایده بازار امیرکبیر

خبر نشست-سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی و شیمیایی
  • به گزارش روابط عمومی ایده بازار دانشگاه امیرکبیر:

    پیرو برگزاری رویداد “چهارمین ایده بازار فرآورده های آرایشی بهداشتی شوینده و سلولزی” نشست مشترکی به منظور هم افزایی ایده بازار امیرکبیر با سندیکای تولیدکنندگان مواد اولیه دارویی و شیمیایی در دفتر ایده بازار برگزار شد . هدف از این نشست، شناسایی ظرفیت های بالقوه و بالفعل هر دو مجموعه و به اشتراک گذاشتن ظرفیت‌های یکدیگر برای تسریع و تسهیل رسوخ فناوری‌های شناسایی شده در رویدادهای ایده بازار به صنایع و شرکت های عضو سندیکای تولید کنندگان مواد اولیه دارویی و شیمیایی کشور بوده است.
از آنجا که ایده بازار امیرکبیر درگاه مناسبی برای ارتباط با جامعه علمی است و نیز سندیکای تولید کنندگان مواد اولیه دارویی و شیمیایی درگاه مناسبی برای شناسایی نیازها و پل ارتباطی بین ایده بازار با شرکتهای عضو سندیکا می‌باشد، می‌توان چرخه رسوخ فناوری به صنعت را تکمیل تر از گذشته محیا دید.
لذا در این نشست، راه های همکاری و رفع چالش های پیشروی فناوران و استارتاپ هایی که در حوزه مواد اولیه کار می کنند مورد بحث و بررسی قرار گرفت. آقای مهندس فرامرز اختراعی، ریاست محترم سندیکای تولیدکنندگان مواد اولیه دارویی و شیمیایی ضمن استقبال از همکاری با ایده بازار امیرکبیر، ابراز داشتند که در به اشتراک گذاشتن تمامی ظرفیت‌های سندیکا در تسهیل و تسریع توسعه فناوری‌های شناسایی شده در فرآیندهای همکاری با ایده بازار امیرکبیر، کمال همکاری را خواهند داشت.
در این نشست آقای مهندس محمد نادری( مدیرعامل محترم ایده بازار امیرکبیر)، ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور ریاست و دبیر کل محترم سندیکا، به ارائه و معرفی محصولات فناورانه ای به منظور بررسی و علاقمندی سندیکا برای توسعه فناوری ها ارائه شد که مورد علاقه سندیکا قرار گرفت و مقرر شد در ادامه، بررسی بیشتری توسط کارشناسان فنی و اقتصادی هر دو مجموعه قرار بگیرد. آقای مهندس فرامرز اختراعی، ابراز داشتند، به فناوریهایی که نیاز به مجوز از سازمان‌های مربوطه داشته باشند، کمک‌های موثری برای اخذ مجوز، توسط سندیکا صورت خواهد گرفت.
ضمنا مقرر شد با هم افزایی هر دو مجموعه، زمینه برگزاری”اولین ایده بازار شیمی و شیمی دارویی” و نیز کارگاههای توانمندسازی و آموزشی مشترکی در سال ۱۴۰۱ تدوین و اجرا شود. لذا فناوران میتوانند اطلاعات بیشتر را در آینده از هر دو سایت سندیکا و ایده بازار امیرکبیر پیگیری کنند.

 

 

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت