اطلاعیه: برگزاری نشست تخصصی بررسی چالش ها و راهکارهای همکاری شرکت های بزرگ با شرکت‌های کوچک فناور محور در حوزه تجهیزات پزشکی

خبر نشست همکاری فناورانه تجهیزات پزشکی
  • به گزارش روابط عمومی ایده بازار دانشگاه امیرکبیر:

  

تغییرات فضای کسب و کار و لزوم خلق نوآوری برای حفظ حیات و جایگاه، در سال های اخیر باعث شده تا شرکت های بزرگ به دنبال همکاری فناورانه با شرکتهای کوچک و فناور محور باشند. با وجود مزیت های زیاد این همکاری ها که به آن همکاری های نامتقارن گفته می شود چالش های متعددی بر سر راه وجود دارد. 

اغلب به دلیل ناشناخته بودن چالش های همکاری و مشخص نبودن راهکارها، شرکت ها از همکاری فناورانه با یکدیگر امتناع می کنند و به این ترتیب یکی از بهترین ابزارهای موجود برای توسعه و بقای کسب و کار خود را از دست می دهند.

از جمله صنایع بزرگ و رو به رشد کشور، که به شدت درگیر فضای نوآوری، توسعه و بومی سازی است، می توان به صنعت تجهیزات پزشکی اشاره کرد. ظهور شرکت های دانش بنیان و فناور در این صنعت در سال های اخیر، سسب شده تا لزوم آشنایی آن ها و همچنین شرکت های بزرگ این صنعت با نحوه همکاری‌های متقابل و استفاده از ظرفیت های یکدیگر، به امری ضروری و حیاتی تبدیل شود.

به همین سبب مرکز تبادل فناوری ایده بازار امیرکبیر با حمایت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و پارک علم و فناوری این دانشگاه، اقدام به برگزاری نشست تخصصی بررسی چالش ها و راهکارهای همکاری شرکت های بزرگ با شرکت‌های کوچک فناور محور در حوزه تجهیزات پزشکی نموده است.

در این نشست نمایندگان بازیگران اصلی فرآیند همکاری فناورانه، به بررسی چالش ها و موانع همکاری و تحلیل و ارائه راهکار برای گسترش و بهبود همکاری های نامتقارن در حوزه تجهیزات پزشکی خواهند پرداخت. جناب آقای دکتر حسین وطن پور، رئیس هیات مدیره انجمن شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت استان تهران، جناب آقای دکتر مجید روحی، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی تولید کنندگان و صادرکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی دندانپزشکی آزمایشگاهی و دارویی، سرکار خانم مهندس هدی عابدی، ندیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه امیرکبیر، آقای مهندس محمود قفقازی، مدیر عامل شرکت دانش بنیان طبا زیست پلیمر، مهمانان این نشست خواهند بود.

زمان برگزاری این نشست، سه شنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۰ الی ۱۲ است. علاقه مندان به شرکت در این رویداد، می توانند از طریق لینک ideasbazaar.ir/proevents اقدام به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد کنند.

 

 

 

ثبت نام در نشست بررسی چالش ها و راهکارهای همکاری شرکت های بزرگ با شرکت‌های کوچک فناور محور در حوزه تجهیزات پزشکی

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت