پنجمین همایش ملی و کارگاه‌های تخصصی علوم و فناوری نانو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

 

پنجمین همایش ملی و کارگاه‌های تخصصی علوم و فناوری نانو موسوم به NCWNN5 در روزهای ۶ام تا ۹ام شهریور ماه ۱۴۰۰ توسط انجمن ملی نانو و دانشگاه صنعتی امیرکبیر، برگزار می شود. گفتنی است که باتوجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا (کووید ۱۹) این همایش به صورت مجازی خواهد بود.

انجمن نانو فناوری ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین متولیان امر ترویج نانوفناوری در کشور و یکی از پویاترین انجمن های علمی در راستای دستیابی به اهداف عالی مصوب خود در زمینه اعتلای این شاخه نوین علمی در کشور، سلسله همایش‌های ملی و کارگاه‌های آموزشی علوم و فناوری نانو موسوم به NCWNN را برگزار کرده است. این همایش ها سالیانه و یک سال به صورت ملی و یک سال بین المللی، برگزار می‌شود که اولین همایش در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ در دانشگاه تربیت مدرس با استقبال پرشور اساتید، دانشجویان، محققان و صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف علوم و فناوری نانو تشکیل شد. 

محورهای همایش عبارتند از:


• نانومواد/نانوساختارها/سنتز و کاربرد
• نانوفناوری/انرژی و محیط زیست
• نانوفناوری/ پزشکی و داروسازی
• محاسبات و مدل سازی در مقیاس نانو
• نانوفناوری/تجاری سازی/اقتصاد و بازار


مقالات منتخب در همایش در دو مجله نانومقیاس و دنیای نانو به چاپ خواهند رسید. گفتنی است “پنجمین همایش ملی و کارگاه‌های تخصصی علوم و فناوری نانو” عضو همایش‌های “پایگاه استنادی علوم جهان اسلام” شد و نمایه ISC را نیز دریافت کرده است.

 آخرین مهلت برای ارسال مقالات ۳۱ خرداد و آخرین مهلت ثبت نام ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این همایش، به تارنمای رویداد (برای رفتن به سایت همایش کلیک کنید) مراجعه بفرمایید.

همچنین علاقه‌مندان و فناوران حوزه نانو، می‌توانند جهت شرکت و ارسال طرح در رویداد کارآفرینی ایده بازار نانو فناوری در بحران سلامت، نیز تا ۳۰  تیرماه از طریق این لینک اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت