پایان مهلت ارسال ایده برای دو رویداد ملی فناوری سلامت و صنعت حمل و نقل

دریافت حدود 260  ایده برای دو رویداد

با پایان مهلت تمدید شده برای ارسال ایده به دو رویداد ملی فناوری سلامت و صنعت حمل و نقل، دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیر کبیر اعلام کرد 256  ایده برای این دو رویداد دریافت شده است.

ایده پردازان و پژوهشگران علاقه مندِ شرکت در این رویدادها، 144 ایده برای رویداد ملی ایده بازار فناوری سلامت و 112 ایده برای رویداد ملی ایده بازار صنعت حمل و نقل فرستاده اند.

در دو جلسه ی مستقل شورای سیاستگذاری هر یک از این رویدادها، نحوه انجام داوری ایده های دریافت شده بررسی و اعلام شد از مجموع ایده های دریافتی برای هر رویداد، پس از داوری های اولیه، حداکثر 35  ایده برای شرکت در کلاس های آموزشِ نحوه ارائه ایده ها انتخاب می شوند و صاحبان این ایده ها در این دوره آموزشی شرکت می کنند. در پایان این دوره آموزشی با رای داوران 8  ایده برای روز نهایی رویداد حمل و نقل و 18 ایده برای روز نهایی رویداد فناوری سلامت انتخاب می شوند.

ایده بازار فناوری سلامت 24 و 25 بهمن و ایده بازار صنعت حمل و نقل 9 اسفند سال جاری و هر دو در تالار اجتماعات مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

دکتر وطن پور رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت در جلسه شورای سیاستگذاری ایده بازار فناوری سلامت با اعلام حمایت از رویدادهایی که منجر به پرورش ایده های خلاق می شود، از ایده بازار امیر کبیر بعنوان بهترین و حرفه ای ترین گروه ها در این زمینه یاد کرد و خواستار کمک مادی و معنوی به این نهاد شد.

پژوهشگران و ایده پردازان می توانند آخرین اطلاعات و اخبار مربوط به نخستین رویداد ملی ایده بازار تخصصی در صنعت حمل و نقل را در سایت  Transportation.ideasbazaar.ir و اخبار و اطلاعات رویداد ملی فناوری سلامت را در سایت  Health.ideasbazaar.ir  پیگیری و طبق برنامه های اعلام شده، در کلاس های دوره آموزشی شرکت کنند.

از پژوهش گران و ایده پردازان خواسته شده بود ایده های خود را برای رویداد ایده بازار صنعت حمل و نقل در حوزه‌های تخصصی مخابرات و ناوبری، تجارت الکترونیک و اپلیکیشن، انرژی و محیط زیست، ایمنی، مدیریت بحران، زیرساخت و پدافند غیر عامل، و برای رویداد فناوری سلامت ایده های خود را در سه حوزه ی دارو، فناوری اطلاعات و رباتیک بفرستند.

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت