اطلاعیه: برگزاری نشست تخصصی بررسی چالش ها و راهکارهای همکاری شرکت های بزرگ با شرکت‌های کوچک فناور محور در حوزه آرایشی و بهداشتی

برگزاری نشست بررسی چالش های همکاری های نامتقارن در حوزه آرایشی و بهداشتی
  • به گزارش روابط عمومی ایده بازار دانشگاه امیرکبیر:

  

تشویق به روی آوردن به کسب و کارهای نوآورانه و فناورانه در سال‌های اخیر و اشتیاق دانشجویان، اساتید و فارغ التحصیلان به ایجاد و توسعه محصولات دانش بنیان، سبب شده تا چالش های جدیدی در حوزه کسب و کار ایجاد شود. از جمله این چالش ها نحوه تعامل و همکاری فناورانه شرکت های بزرگ با شرکت های کوچک و فناور محور است. با وجود مزیت های زیاد این همکاری ها که به آن همکاری نامتقارن گفته می شود چالش های متعددی بر سر راه وجود دارد. 

صنعت آرایشی و بهداشتی از جمله بزرگ ترین صنایع کشور با بازاری بسیار وسیع است. در این عرصه شرکت‌های بزرگ و بنام، در کنار شرکت های کوچک و حتی فناوران، محصولات متعدد و متنوعی را عرضه می کنند. با این وجود تحقیق و توسعه زمان بر و پرهزینه برای شرکت های بزرگ و همچنین تامین سرمایه، تجهیزات و بازار برای شرکت های کوچک فناور، سبب شده تا روز به روز پتانسیل برای همکاری های فناورانه بین آن ها افزایش یابد. در همین راستا چالش هایی نیز در مسیر ایجاد این همکاری های نامقارن وجود دارد.

به همین سبب مرکز تبادل فناوری ایده بازار امیرکبیر با حمایت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و پارک علم و فناوری این دانشگاه، اقدام به برگزاری نشست تخصصی بررسی چالش ها و راهکارهای همکاری شرکت های بزرگ با شرکت‌های کوچک فناور محور در حوزه آرایشی و بهداشتی نموده است.

در این نشست نمایندگان بازیگران اصلی فرآیند همکاری فناورانه، به بررسی چالش ها و موانع همکاری و تحلیل و ارائه راهکار برای گسترش و بهبود همکاری های نامتقارن در حوزه تجهیزات پزشکی خواهند پرداخت. جناب آقای دکترمحمود آل‌بویه، سرپرست اداره کل امور فراورده های آرایشی و بهداشتی،  دکتر حسین وطن پور، رئیس هیات مدیره انجمن شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت استان تهران، جناب آقای دکتر سید علی فاطمی، معاونت تحقیقات، توسعه و تضمین کیفیت شرکت گلتاش، آقای دکتر ابوالفضل ابوالفضلی، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سلامت تهران، آقای مهندس سید علیرضا محسنی، مدیرعامل شرکت کلینی کالا، آقای مهندس علی علیزاده، مدیر عامل سیما پژوهان، آقای مهندس محمد نادری، مدیر عامل مرکز تبادل فناوری ایده بازار امیرکبیر ،مهمانان این نشست خواهند بود.

زمان برگزاری این نشست، یک شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۰ الی ۱۲ است. علاقه مندان به شرکت در این رویداد، می توانند از طریق لینک ideasbazaar.ir/proevents اقدام به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد کنند.

گفتنی است، با توجه به شروع دریافت طرح، پیش رویداد چهارمین ایده بازار فرآورده های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی، همزمان با نشست فوق برگزار خواهد شد.

 

 

 

ثبت نام در نشست بررسی چالش ها و راهکارهای همکاری شرکت های بزرگ با شرکت‌های کوچک فناور محور در حوزه آرایشی و بهداشتی 

 

همچنین بخوانید: آنچه در نشست بررسی چالش ها و راهکارهای همکاری های نامتقارن در حوزه تجهیزات پزشکی، گذشت…

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت