دعوت مدیر اداره‌کل فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو از تولیدکنندگان مواد غذایی و آشامیدنی

دعوت مدیر اداره‌کل فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو از تولیدکنندگان مواد غذایی و آشامیدنی

دعوت آقای دکتر محمدحسین عزیزی از شرکت‌های صنایع غذایی کشور برای حضور در سومین رویداد ملی ایده‌بازار خوراک و نوشیدنی

آقای دکتر عزیزی، مدیر اداره‌کل فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو طی نامه‌ای از مدیران شرکت‌های صنایع غذایی کشور برای شرکت در سومین رویداد ملی ایده‌بازار خوراک و نوشیدنی دعوت به عمل آوردند.

این رویداد با هدف حل چالش‌ها و نیازهای صنایع غذایی کشور از طریق شناسایی و حمایت از فناوری‌های نوآورانه و بهره‌برداری شرکت‌ها و فعالین صنایع غذایی کشور از این فناوری‌ها در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌گردد.
فرایند برگزاری این رویداد، با دریافت بیش از ۱۱۶ طرح، اختراع، ایده و محصول نوآورانه از سراسر کشور، از تاریخ ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ آغاز شد که پس از غربالگری طرح‌ها، برگزاری کارگاه‌های Mentoring و Coaching و در نهایت داوری‌های تخصصی، طرح‌های منتخب در تاریخ ۳ اسفندماه ۹۸(روز رویداد نهایی) ارائه و داوری خواهند شد.
این رویداد توسط دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری سازمان غذا و دارو، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی، شرکت ایده‌بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر(به عنوان کارگزار رسمی تبادل فناوری وزارت بهداشت) در روز شنبه، ۳ اسفندماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت