مجموعه وبینارهای " از ایده‌ تا بازار آرایشی، بهداشتی"

ثبت نام در مجموعه وبینارهای ” از ایده تا بازار آرایشی، بهداشتی”

+ هدیه ویژه “وبینار انواع قراردادها و نحوه تعاملات با سرمایه‌گذاران”

امکان ثبت نام در وبینارها به صورت مجزا وجود دارد

نقشه راه ورود به صنعت آرایشی، بهداشتی

فرآورده های آرایشی بهداشتی، از جمله پر مصرف ترین کالاهای مرتبط با حوزه سلامت است. صنعت و بازار فرآورده‌های آرایشی بهداشتی، بسیار رقابتی است و با وجود برندهای بسیار بزرگ و معتبر در این حوزه، ورود به آن برای پژوهشگران و فناوران علاقه‌مند، بسیار چالش برانگیز است. در مجموعه وبینارهای “از ایده تا بازار آرایشی، بهداشتی” تلاش میکنیم تا با ارائه نقشه راه موثری برای ورود به این صنعت، به فناوران و ایده پردازان این حوزه کمک کنیم.

وبینار اول: شناخت سطح آمادگی فناوری (TRL) با محوریت فناوری های حوزه آرایشی، بهداشتی و سلولزی

اولین موضوعی که فناوران و ایده‌پردازان با آن مواجه می شود، بحث سطح آمادگی فناوری (TRL) است. TRL به عنوان سنجه‌ای برای ارزیابی وضعیت توسعه فنی یک فناوری جدید کمک می‌کند تا از آمادگی طرح، برای مذاکره با سرمایه‌گذار و عرضه به بازار اطمینان حاصل کنیم. همچنین در مذاکره با سرمایه گذار، با توجه سطح آمادگی فناوری، ارزش‌گذاری صحیح تری بر روی فناوری ایجاد شده صورت خواهد پذیرفت.

سطح آمادگی فناوری

زمان برگزاری: پنج شنبه ۱۴ بهمن ماه- ۱۰ الی ۱۱:۳۰

سخنران: آقای مهندس محمد نادری ( مدیرعامل ایده بازار امیرکبیر)

نحوه برگزاری: آنلاین

هزینه: ۱۸۰ هزار تومان

وبینار دوم: شناخت بازار صنعت آرایشی و بهداشتی
شناخت بازار آرایشی بهداشتی

شناخت نیازهای بازار و سلیقه و خواست مشتریان نیز از جمله مهم ترین مراحل ورود به دنیای کسب و کار است. کسب این اطلاعات، با توجه به تنوع محصولات و رقابتی بودن حوزه آرایشی، بهداشتی بسیار دشوار است. استفاده از تجربه دست اندرکاران این حوزه، بهترین راهکار برای این موضوع است.

زمان برگزاری: پنج شنبه ۱۴ بهمن ماه- ۱۰ الی ۱۱:۳۰

سخنران: آقای مهندس علیرضا محسنی ( مدیرعامل کلینی کالا)

نحوه برگزاری: آنلاین

هزینه: ۱۸۰ هزار تومان

وبینار سوم: نحوه ارائه موثر محصول فناورانه به سرمایه گذار و صاحب صنعت آرایشی و بهداشتی

آمار پژوهش‌هایی که به تولید محصول فناورانه منجر می شود، به شدت پایین است. یکی از دلایل این موضوع، عدم موفقیت در جذب سرمایه گذار برای پیشبرد طرح از فاز پژوهش به نیمه صنعتی و صنعتی است. شناخت فنون مذاکره و همچنین نحوه ارتباط موثر با سرمایه گذاران حوزه فعالیت، می تواند به فناوران در جذب سرمایه مورد نیاز کمک کنند.

ارائه موثر به سرمایه گذار

زمان برگزاری:  یکشنبه ۱۷ بهمن ماه- ۱۴ الی ۱۵:۳۰

سخنران: آقای مهندس علیرضا محسنی ( مدیرعامل کلینی کالا)

نحوه برگزاری: آنلاین

هزینه: ۱۸۰ هزار تومان

ثبت نام در مجموعه وبینار های " از ایده تا بازار آرایشی، بهداشتی" به همراه هدیه ویژه

همراهان عزیز ایده بازار که علاقه‌مند به شرکت در همه کارگاه های مجموعه وبینارهای ” از ایده تا بازار آرایشی، بهداشتی” هستند، می توانند، علاوه بر دریافت تخفیف ویژه، هدیه رایگان  فیلم وبینار “انواع قراردادها و نحوه تعاملات با سرمایه‌گذاران” نیز دریافت کنند.

هزینه شرکت در مجموعه وبینارها: ۴۰۰ هزار تومان

+ هدیه ویژه “وبینار انواع قراردادها و نحوه تعاملات با سرمایه‌گذاران”

سخنران‌ها
مهندس علیرضا محسنی

مهندس سید علیرضا محسنی

مدیر عامل شرکت کلینی‌کالا

مهندس محمد نادری

مهندس محمد نادری

مدیر عامل ایده‌بازار امیرکبیر

مخاطبین دوره
محاطبین دوره
  • کلیه شرکت های دانش محور
  • استارت آپ ها
  • فناوران
  • اساتید و دانشجویان علاقه مند به ورود به دنیای کارآفرینی
چند نکته

۱- فایل ارائه وفیلم وبینار بعد از برگزاری دوره در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

۲- امکان پرسش و پاسخ و دریافت مشاوره از مدرس، در پایان وبینار وجود دارد.

۳- برای حاضرین در وبینار گواهی حضور صادر خواهد شد.

۴- امکان دریافت گواهینامه پایان دوره با اعتبار بین المللی از شرکت مورد تایید اداره استاندارد، با پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.