نخستین رویداد ملی ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]نخستین رویداد ملی ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی

ساعت 15 امروز دوشنبه یازدهم بهمن در آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

 

نخستین رویداد ملی ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی ساعت 15 امروز دوشنبه یازدهم بهمن در آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

پس از فراخوان ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ایده پردازان از سراسر کشور حدود هفتاد ایده به دبیرخانه ایده بازار فرستادند که پس از دو مرحله داوری، هشت ایده برتر برای ارائه در روز رویداد (دوشنبه یازدهم بهمن) انتخاب شدند.

داوری نهایی نخستین رویداد ملی ایده بازار دانشگاه امیر کبیر با حضور داورانی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، اساتید دانشگاه‌های امیرکبیر و شهید بهشتی و سرمایه گذاران این حوزه انجام شد.

در فراخوان رویداد ملی ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی امیرکبیر از ایده پردازان خواسته شده بود ایده‌های خود را در سه حوزه بازاریابی، بازارسازی و برندینگ محصولات بهداشتی آرایشی – فرمول جدید و نوآورانه محصولات بهداشتی آرایشی – و بسته بندی جدید و نوآورانه محصولات بهداشتی آرایشی، تنظیم و ارسال کنند. از ایده پردازان همچنین سئوال شده بود ” ایده و یا اختراع شما برای راه‌اندازی یک کسب و کار سود آور و پایدار در صنعت بهداشتی آرایشی چیست؟”

ایده‌های برتر و برگزیده براساس رأی هیئت داوران برای ارائه حضوری در روز پایانی ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی عبارتند از:

  • طرح های Beauty mirror ،از رضا فهمی
  • تولید تانن پوسته پسته برای استفاده در صنایع آرایشی و شوینده‌ها، از شهرام فدائیان
  • ماسک تیوپی ضد چین و چروک و روشن کننده ،از شیوا اسبری
  • تولید نانو ماسک لیفتینگ صورت و بدن از جلبک‌های دریایی خلیج فارس، از فاطمه عیدی
  • تولید و عرضه لاک نوین آرایشی، از سولماز ولی زاده
  • وسیله کمک آموزشی، از سوزان خفایی
  • مجموعه کرم‌های گیاهی، از دنیا پوی
  • و تهیه پد بهداشتی با استفاده از هیدروژل ابریشم متعلق به انیس جعفری

 

در مرحله نهایی نخستین ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی، (ساعت 15 روز دوشنبه یازدهم بهمن در آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر) فعالان صنایع و دانشگاه، سرمایه گذاران بخش خصوصی و سایر نهادهای مربوط دولتی و غیردولتی حضور خواهند داشت و صاحبان ایده‌های برتر برای تولید و عرضه محصول ایده خود به بازار، وارد مرحله جدید عقد قرارداد با خریداران آن ایده خواهند شد.

دبیرخانه ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکنون نوزده رویداد ایده بازار در حوزه‌های تخصصی و عمومی برگزار کرده است.

حمایت از ایجاد مراکز ارائه خدمات پشتیبان” ایده تا بازار ” و نهادهای واسط حقوقی، مالی، فنی و اداری در موضوع‌های اولویت دار علم و فناوری، یکی از اقدامات ملی راهبرد کلان 3 نقشه جامع علمی کشور است.

[/vc_column_text][vc_btn title=”گالری تصاویر رویداد” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Fideasbazaar.ir%2Fgalleries%2Fcosmetic%2F|||”][/vc_column][/vc_row]

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین اخبار و مقالات سایت